sms

مثل ماه روشن...

مثل ماه مغرور...

 

هیچ وقت به خدانگو که یک مشکله بزرگ دارم..

همیشه به مشکلت بگو که یک خدای بزرگ دارم...

*

*

*

مهربانیت رامرزی نیست..یقین دارم فرشته ای

قبل از آفرینشت قلبت رابوسیده..

*

*

*دل های پاک خطا نمی کنن،فقط سادگی می کنن

وامروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست..

*

*

*

دوستم داری دوستت دارم؛

نمی گویی نمی گویم؛

نمی دانم...

تاکی غرور باید آشنای چشمان بی قرارمان باشد...

*

*

*

می دونی زیباترین خط منحنیه دنیا چیه؟

..لبخندی که بی اراده رولب های یه عاشق نقش می بنده تا

در نهایت سکوت فریاد بزنه دوست دارم..

*

*

*

دلکندن آسان نیست..

اگر آسان بود فرهادبه جای کوه کندن دل می کند...

*

*

*

گفتگوی ماه ونابینا:

نابیناگفت:دوستت دارم.

ماه کن توکه منو نمی بینی،چطور دوستم داری؟

نابیناگفت:من تورونمی بینم ،عاشقه خودتم،اگه می دیدمت عاشقه زیباییت بودم..

*

*

*

چترهارابایدبست

زیرباران بایدرفت

عشق را،خاطره رازیرباران بایدشست..

*

*

*

لذت داشتن یه دوسته باوفاتوی این دنیای بی رحم

مثل  خوردن یه فنجون قهوست توی سرمای زمستون،

درسته هوارو گرم نمی کنه ولی دل آدما روگرم می کنه..

*

*

*

خدامرحم تمامه دردهاست..

هرچه عمق زخم های قلبت بیشتر باشه خدا واسه پرکردنش بیشتر دروجودت جامی گیره..

*

*

*

از عاشق پرسیدن عشق غم است یاشادی؟سربر دیوار زد وگفت:انتظار...

*

*

*

می دونی چرا وقتی آدما بزرگ میشن با خودکار می نویسن؟

چون باید یاد بگیرن هراشتباهی رو نمیشه به راحتی پاک کرد...

*

*

*

همیشه ابرها میبارن ولی آدما عاشقه ستاره ها مبشن..

نامردیه اون همه گریه رو به یه چشمک فروختن...

*

*

*

وقتی سکوت خدارو دربرابر خواسته هات دیدی نگو خدا بامن قهره..

خدابه تمامه کائنات فرمان سکوت داده که حرف دلتو بشنوه..پس حرف دلتو بزن...

*

*

*

دنیارا به لبخندد می بخشم..

هراسی نیست..

توشادباشی دنیا ازآن من است..

*

*

*

کاش دردنیا3چیز نبود؛

عشق،غرور،دروغ..

آدم بادروغ میبازه

باغرور میتازه

باعشق میمیره..

*

*

*

به کعبه گفتم:تواز خاکی منم از خاک،

چراباید به دور توبگردم؟

گفت:توباپا آمدی باید بگردی،برو بادل بیا تا من بگردم..

*

*

*

باران بهانه ای بود که زیر چترمن تا انتهای کوچه بیایی..

کاش نه باران بند می آمد ونه کوچه انتهایی داشت..

*

*

*

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد..

باتمام سکوتم دوستت دارم..

*

*

*

دهانت را میبویند؛مبادا گفته باشی دوستت دارم..

دلت را می پویند؛مبادا شعله ای درآن نهان باشد..

عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد..

*

*

*

همیشه مثل باران باش..

اما دل کسی را بارانی نکن..

شاید برایش تنهاترینی...

*

*

*

دختری به کورش کبیر گفت:من عاشق تو هستم.

کورش گفت:لیاقت شما برادر من است که از من زیباتر است و الآن پشت سر شما ایستاده.

دخترک برگشت وپشت سرش رانگاه کرد اما کسی راندید.

کورش گفت:اگر عاشق بودی پشت سرت را نگاه نمی کردی..وزنده باد کسانی را که عاشقند وپشت سرشان را نگاه نمی کنند.

*

*

*

از کسانی که ازمن متنفاند ممنونم؛آنان مراقوی تر می کنند.

از کسانی که مرادوست دارند ممنونم؛آنان قلب مرا بزرگ تر می کنند.

از کسانی که مرا ترک می کنند ممنونم؛آنان به من می آموزند هیچ چیز تاابدماندنی نیست.

ازکسانی که بامن می مانند ممنونم؛آنان به من معنای واقعیه دوست داشتن را نشان می دهند{کورش کبیر}

*

*

*

زندگی یک اول بی آخراست..

زندگی یک بازیه درآور است..

زندگی کردیم اما باختیم..

کاخ خودراروی دریاساختیم..

لمس بایدکرداین اندوه را..

برکمربایدکشیداین کوه را..

زندگی راباهمین غم ها خوش است..

باهمین بیش و همین کم ها خوش است..

زندگی راخوب باید آزمود..

اهل صبر و غصه واندوه بود..

باختیم و هیچ شاکی نیستیم..

برزمین خوردیم و خاکی نیستیم..

*

*

*

دوستی من مثل باران نیست که گاه باشدو گاه نباشد..

دوستی من مثل هواست؛اگرچه ساکت اماهمیشه در کنار توست...

*

*

*

می دونی کم جمعیت ترین جای دنیاکجاست؟؟؟

قلب منه که فقط تو توش ساکنی..

*

*

*

مثل شقایق زندگی کن؛

کوتاه اما زیبا..

مثل پرستو کوچ کن؛

فصلی اما هدف مند..

مثل پروانه بمیر؛

دردناک اما عاشق..

*

*

*

بیزارم از این خواب ها که هرشب مرابه

آغوش تو می آورد و صبح با اشک ازتو جدایم میکند...

*

*

*

برای تا ابدماندن باید رفت...

گاه به قلب کسی..

گاه از قلب کسی..

*

*

*

مجنون همیشه مرد نیست؛

گاه دخترک تنهاییست که روزی لیلی کسی بوده...

*

*

*

میدونی بهشت کجاست؟؟

فاصله ی چند وجب در چند وجب بین تو و بازوهای کسی که دوستش داری...!

*

*

*

گفتی که ما به درد هم نمی خوریم...

اما هرگز نفهمیدی که من تورا برای دردهایم نمیخواستم...

*

*

*

تنهایی را ترجیح میدهم به تن هایی که روحشان با دیگریست...

*

*

*

به سلامتی اون سربازی که 55دقیقه تو صف تلفن وایساد تا3دقیقه با عشقش

حرف بزنه ولی چیزی جز این نشنید:مشترک مورد نظر درحال مکالمه می باشد...!

*

*

*

همیشه به یادت هستم؛

اما شاهدی ندارم به جز کوچه پس کوچه های خلوت دلم...

*

*

*

به سلامتی پسری که رفت سربازی تا مرد شه ولی وقتی

برگشت دید عشقش زن شده...

*

*

*

یه وقتایی لازمه یکی دی کنارت باشه؛

کاری نکنه..

حرفی نزنه..

فقط باشه...

*

*

*

شب آرام میگذرد و من تنها با یاد تو نشسته ام،شب هم که بگذرد

من از یادتو نمی گذرم...

*

*

*

امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد...

همیشه هستی...

جایی همین حوالی...

*

*

*

دلم از نبودنت پراست...

آنقدر که اضافه اش از چشمانم میریزد...

*

*

*

دل تنگی یک معجزست؛

معجزه ای که به قلب ها فرصت دوست داشتن می دهد...

*

*

*

جا برای من گنجشک زیاد است ولی..

به درختان خیابان تو عادت دارم؛

عادتم داده خیال تو که یادم باشد؛

یاد من هم نکنی باز به یادت باشم...

*

*

*

چه لذتی داره گاهی وقتا چشم هاتو ببندی و بگی:هرچه باداباد،بی خیال...!

*

*

*

وقتی خدا از پشت سرم چشمامو گرفت

از لابه لای انگشتاش اون قدر محو تماشای دنیا شدم که فراموش کردم

منتظره تا اسمشو صدا بزنم...

*

*

*

خیلی سخته زن باشی و بخوای مرد بودن رو به یک نامرد یاد بدی...

*

*

*

آنجا که چشمان مشتاقی برای کسی اشک میریزد،

زندگی به رنج کشیدنش می ارزد...

*

*

*

زندگی باید کرد؛

گاه بایک گل سرخ...

گاه بایک دل تنگ...

گاه باید رویید درپس این باران...

گاه باید خندید بر غم بی پایان...

لحظه هایت بی غم...

*

*

*

دنیا نباشد؛

کوچه ای باشدو باران

وتو بامن باشی

تو،که زلال تراز بارانی...

*

*

*

چتر ها رابایدبست

زیر باران باید رفت

عشق را

خاطره را

زیر باران باید شست...

*

*

*

من اسیر گریه هاتم نه اسیر خنده هات

من همون سنگ صبورم نه رفیق نیمه رات...

*

*

*

در روزهای بارانی چتر نشانه ی فداکاریست؛

پس چترباش برای کسانی که دوستشان داری...

*

*

*

بر سردر قلبم نوشتم ورود ممنوع!

عشق آمدو گفت:من بی سوادم...

*

*

*

می دونی چرا ستاره ها واسه هم چشمک می زنن؟

چون می خوان به ما یاد بدن که تو اوج سکوت و فاصله هم میشه گفت دوستت دارم!

*

*

*

کاش به جایه جدایی مردن بود،

چون مردن یک لحظه ست ولی جدایی لحظه لحظه مردنه.

*

*

*

و پاییز ثانیه به ثانیه در گذر است،

یادت نرود..

اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزو های خوب دارد..

یلدا مبارک...!

*

*

*

یلدا یعنی یادتان باشد زندگی آن قدر کوتاه است 

که یک دقیقه بیشتر باهم بودن را باید جشن گرفت،یلدا مبارک!!

*

*

*

یلدا یعنی هیچ پاییزی ماندنی نیست؛

حتی اگر کوته ترین شبش شب یلدا باشد،یلدا مبارک!!


نظرات شما عزیزان:

پاسخ به شبهات
ساعت11:54---1 شهريور 1392
سلام..همه مطالب زیباتونو خوندم و بسیار لذت بردم خیلی زیبا بود..با افتخار لینکتون کردم اگه دوست داشتید و لایق دونستید لینکم کنید به اسم پاسخ به تمام شبهات


هستی
ساعت21:39---27 دی 1391
خییییییلی خوب بود

شیدا
ساعت21:38---27 دی 1391
خیلی خوب بود عزیزم موفق باشی};-

ahmad
ساعت11:12---2 دی 1391
sms خیلی قشنگ بود

پردیس
ساعت15:05---29 آذر 1391
خوب بود

شبنم
ساعت15:02---29 آذر 1391
مطالب وبلاگت خیلی متنوع بودن،مرسی از وبلاگ قشنگت!!!!

ویدا
ساعت15:01---29 آذر 1391
سلام وبلاگ خوبی داری،به منم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,

] [ 15:36 ] [ setayesh ]

[ ]