منم خدارودوست دارم...

مثل ماه روشن...

مثل ماه مغرور...

مادرم میگفت شنیدم دختر همسایه خیلی مومن است. نمازش ترک نمی شود. زیارت عاشورا می خواند. روزه میگرد. مسجد میرود ... خیلی دختر با خداییست ...
لحظه ای دلم گرفت ... در دل فریاد زدم باور کنید من هم ایمان دارم ... نماز نمیخوانم ولی لبخند روی لبهای مادرم خدا را به یادم میاورد ... دستهای پینه بسته پدرم را دستهای خدا میبینم ... زیارت عاشورا نمیخوانم ولی گریه یتیمی در دلم عاشورا برپا میکند ... من روزه نمیگیرم ولی هر روز از آن دخترک فال فروش فالی را میخرم که هیچوقت نمیخوانم ... مسجد من خانه مادربزرگ پیر و تنهایم است که با دیدن من کلی دلش شاد میشود ... خدای من نگاه مهربان دوستی است که در غمها تنهایم نمیگذارد ... برای من تولد هر نوزادی تولد خداست و هر بوسه عاشقانه ای تجلی او ...
مادرم ... خدای من و خدای پسر همسایه یکیست ... فقط من جور دیگری او را میشناسم و به او ایمان دارم ... خدای من دوست انسانهاست نه پادشاه آنها ...



نظرات شما عزیزان:

نیوشا
ساعت14:58---6 شهريور 1392
سلااااااااااااام عزيزم دلم خعععععععلي برات تنگ شده به منم سر بزن دختر بد!!!
پاسخ: واااای ببخشید دیگه سرمیزنم:)))))!!!!


ziba
ساعت14:56---6 شهريور 1392

سلام
مطلبت قشنگه
به منم سربزن
راستی نظر یادت نره


nima@
ساعت14:55---6 شهريور 1392

Webet alie
Montazere hozore garmetam lotfan omadi linkam kon,zarar nemikoni!


یگانه
ساعت18:11---9 بهمن 1391
ممنون که سر زدی و لینک کردی گلم منم لینکت کردم

mahdi
ساعت17:15---4 بهمن 1391
...........##############
.......................######
.......................######
........................######
.........................######
...........................######
..................##############
......................##############

......... #####................#####
...... ########............########
.. ###########........###########
..#############.....#############
##############....##############
###############..##############
.###############.##############
...############################
.....##########################
........#######################
..............###################
...................################
.........................############
..............................#########
......................................#####
.............................................###
...................................................#
....................#####..........#####
........................####......####
............................###...###
...............................##..##
.................................####
..................................####
...................................####
.....................................####
.......................................####
وب خیلی قشنگی داری خوشحال میشم منو لینک کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,

] [ 17:2 ] [ setayesh ]

[ ]