خواااااااااهش میکنم...:))

مثل ماه روشن...

مثل ماه مغرور...

سلااااااااااام بچه ها مرسی از اینکه به این وبلاگ سرمیزنید وبعضیاتون نظر میدید

ولی خوااااااهش میکنم لطف کنید کامنت تبلیغاتی نذارییییییییییید!...

وقتی میبینم کامنت دارم بایه ذوقی میرم میخونم میبینم تبلیغاتیه...صورتم میفته!!

دیگه کامنت های تبلیغاتی رو نگه نمیدارم نخونده حذف میکنم...دیگه هرطور مایلید...گفتم نگید نگفتی!!!

ولی درکل نظر یادتون نره!

          *موفق باشید*



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت12:03---6 شهريور 1392
بددددددددووووووو بیاااااا این ور بازااااااااااااااااااررررررررر !!!!!!!!!!!!!

سوپرمن
ساعت12:02---6 شهريور 1392
وبلاگت خوبه....بــــــــــــــــدنیــــ ست...به پای من نمیرسه!!!!!اگه دوست داشتی سربزن!
پاسخ: اون که معلومه اصلا شکی توش نیست استاااااد!!!!


پوریا
ساعت12:00---6 شهريور 1392
خواهش میکنم قابلی نداشت!!!!خوشحال شدم کمک کردم!

فرزاد
ساعت11:59---6 شهريور 1392
به جون خودم خواستم وبلاگمو تبلیغ کنم فروش شارژ ایرانسل وهمراه اول...دلم سوخت دیگه تبلیغ نمیکنم
پاسخ: ولا تبلیغ میکردی سنگین تر بود!!!!!خخخخخ!!!!:))


مهتا
ساعت11:57---6 شهريور 1392
سلام عزیزم عزیزم سلاممم!!!!!!!!

ایوووول مرسیییییییی درست شد!!!!!
پاسخ: واقعا!؟تبریک!میام میبینم!


sona
ساعت6:45---30 مرداد 1392
salam setayesh jan bebakhshid ke kheili vagte behet sar nazadam akhe mosaferat bodam
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم اشکالی نداره!


لیدیا
ساعت12:01---26 مرداد 1392
منم لینکت کردم


نگار
ساعت1:29---21 مرداد 1392
مثل همیشه وبت عالیه
پاسخ: مرسی عزیزم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:45 ] [ setayesh ]

[ ]