سوال سختیه ولی لطفا جواب بدید!...

مثل ماه روشن...

مثل ماه مغرور...

 

خودم...هیچ کدوم از اون موقعیت فرار میکنم بعدشم میشینم دعا میکنم که دیگه خدا منو تو همچین دوراهی های سختی قرار نده!!...



نظرات شما عزیزان:

خاله سارا
ساعت10:40---10 دی 1392
وااااااااااااای نهههههههه منو تواین شرایط نذار منم مثه خودت فرار میکنم ودعامیکنم دیگه توهمچین شرایطی گیرنکنم
پاسخ: آره بابا ولا به قران!!!!!؟!؟!!


anita
ساعت15:08---15 آبان 1392
2

میثم
ساعت11:22---14 مهر 1392
نمیدونم.واقعا سوال سختیه:

نيلوفر
ساعت17:14---13 مهر 1392
ممنومم از حضورت ستايش جونم!

من كسي كه دوسش دارم رو نجات ميدم.(البته اگه اونم دوستم داشته باشه!!!!!!!!!)

چون حداقل با كسي كه دوسش دارم و دوسم داره خوشبختم!

اما چون ميدونم نميتونم اون يه نفر رو دوست داشته باشم پس بزار راحت شه....
پاسخ: بله اینم حرفیه!...


sepanta
ساعت13:29---11 مهر 1392
اونی که دوسم داره

الیـــ♥ـ ـکا
ساعت19:52---10 مهر 1392
سلام عزیزم مرسی که سر زدی وبت عالیه گلم.
جواب این پست هم اونی که خیلی دوسم داره


زهرا
ساعت20:40---8 مهر 1392
سلوم نفسمممممممممممممممممم

آجی خوش حال شدم اومدی

دوباره شدی مال خودم بوووووووووووووس


پاسخ: بووووووووووووس!!!!


زهرا
ساعت14:08---7 مهر 1392
والا خیلی سخته نمی دونم

ستایش جونم دیگه از ما یاد نمی کنی عزیز


پاسخ: واای ببخشید این روزا سرم خیلی شلوغه!...سر میزنم!


خانم گل
ساعت13:32---3 مهر 1392

.. سلام دوست خوبم.وبت خیلی جالبه.مرسی.
راستی اگه دلت میخواد از اینترنت درامد کسب کنی به وبلاگ منم یه سر بزن ضرر نمیکنی خیلی راحته فقط با یه عضویت ساده .1000 تومان هم هدیه عضویت دریافت میکنی. .مطلب اول وبلاگو بخون.حتی با یه بازدید کننده هم میشه
بیای هاااا منتظرتم...
www.facetoface2.loxblog.com
راستی تبادل لینک هم میکنم
اگه سوالی داشتی تو قسمت نظرات بنویس
فعلا با اجازه......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,

] [ 13:14 ] [ setayesh ]

[ ]