متن لو رفته ی بازجویی تتلو در کلانتری

مثل ماه روشن...

مثل ماه مغرور...

سروان : خودتو معرفی کن ؟

امیر : من از اون دسته افراد رُکم که رد داده مخم

سروان : اصالتت کجاییه ؟

امیر : من ترکم آذری

سروان : چرا تو زیر زمین کار میکنی ؟

امیر : آخه من متنفرم از جاهای بلند

سروان : چه آدمایی همدستتن؟

امیر : توی کارمم پر نامردای گ.. بدتر از اون آدما که همراه توان

سروان : دقیقا به چه گروهی وابستگی داری ؟ واسه کی کار میکنی ؟

امیر : هم ماله توام هم ماله خودم ، هم مال مردم هم مال هنر

سروان : واسه چی به کارت ادامه میدی ، هدفت چیه ؟

امیر : قصدمه پیله هارو پروانه کنم

سروان : شنیدم زدی تو کاره زمین خواری ؟

امیر : من عاشق خونه ساختنم

سروان : حال ندارم دیگه سوال کنم خودت اعتراف کن

امیر : یه وقتایی بوده صاف نرم ولی خوب از یه سری توله صاف ترم

سروان : دو سه بارم دوربینای کنترل سرعت صدر گرفتنت ، مست بودی ؟

امیر : آره صدرو دوس دارم من واسه تنها روندنام

سروان : تو به این مملکت خیانت کردی ، بهتره که بری دادگاه معذرت خواهی کنی

امیر : من واسه کاری که نکردم هیچ موقع معذرت نمیخوام

سروان : پس میری آب خنک میخوری

امیر : عیب نداره ، میدونم اگه غد 

نبودم زندگی مزه بد نمیداد

سروان : :-؟

امیر : میشه در رو باز کنین
سروان : چرا ؟
امیر : من از درای بسته بی زارم

 

((ولی خدایی حیف بود دستگیرش کردن...نه؟!؟!باآهنگاش خیلی خاطره داشتم شایعه هم زیاد هست یه جا شنیدم میخوان اعدامش کنن یه 

جایی هم شنیدم آزادش کردن!!!))



نظرات شما عزیزان:

متین
ساعت12:57---9 دی 1392
باحال بود





با تشکرات فراوان از مدیر توانمند وبلاگ



حال کن چه قشنگ میحرفم
پاسخ: حال کردم!:)


sepanta
ساعت19:17---24 آذر 1392
اره منم یه مغز دررفته که پولاشو هدر کرده برگشته

منم بعضی اهنگ هاشو دوست داشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 آذر 1392برچسب:,

] [ 16:16 ] [ setayesh ]

[ ]